25 april

Fort tiden går? Det är snart valborg och därmed snart maj! Vad ska man dricka på valborg? Har ni några tips på kalorisnåla alternativ? Jag har inte druckit på jättelänge bara för att jag är livrädd för alla kalorier som finns i alkohol, och som om inte det vore nog så förbränner man ju ingenting dagen efter så allt man äter då lägger man på sig har jag hört. Vet inte om det är sant men ifall det är det så är det inte värt det.
Hittills har det varit bra intag
Frukost: Gröt
Mellanmål: banan
Lunch: omelett
Mellanmål: lite flingor och banan
Middag: Helst inget, men antar att mamma kommer tvinga i mig mat...
hittills ligger jag på ca 1040 kcal iafl. Vill gärna att det stannar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0