17 december

Idag var en dålig dag. En kass dag.
All denna ångest över mat är så jobbig, så ser jag de andra i min familj äta och njuta av maten utan att tänka en sekund på kalorier. Jag var också så en gång och jag vill vara så igen, slippa tänka på att räkna kalorierna i varje tugga.

Jag mår illa när jag är hungrig, jag mår illa när jag äter. Min relation till mat är totalt rubbad känner jag..
Det är inte meningen att man ska ha ångest för att man har tagit ett glas juice på kvällen!
Ett annat problem jag har är att jag får hatar när folk ser mig äta, jag skäms när jag äter. Känner mig som en fet gris som folk blir äcklade av. Känner hur dubbelhakorna blir fler varje gång jag öppnar munnen för att ta en tugga.
Just nu känns det som en återvändsgränd. Hur jag än gör mår jag dåligt.
Men jag ska fortsätta med runt 1000 kcal per dag och köra min träning, alla har svackor..

Kommentarer
Postat av: elli

alla failar ibland, bara att blicka framåt :)

2010-01-09 @ 13:30:06
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0