Beach 09

När jag hör ordet  "Beach 09" drabbas jag av panikångest och känner hur en klump sätter sig i magen. Jag känner på magen och undrar hur detta fettet hamnade där från första början. Jo, allt är dålig självdiciplin och matens fel.

10 kg. Det är lika mycket som 10 mjölkpaket, hur gärna vill man inte tappa det?

Allt blir enklare om jag tappar dessa 10 kg.

Jag kommer bli smal och snygg, bli lyckligare och hälsan blir bättre om kroppen slipper bära på 10 extrakilo.

Det är nu eller aldrig. Nu.


Kommentarer
Postat av: Jackie

Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag har bantat helt enkelt! Slutat med allt vad godis, chips och sånt heter. Äter max 1000kcal per dag och har börjat PW eller bara gå. Med rätt vilja går det, och nu har jag bara 7kg kvar till mitt mål!

2009-04-06 @ 21:44:35
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: lisa

Hejsan tjejen!

det låter som om du håller på att få anorexia eller redan har. du kommer inte bli lycklig, jag lovar. lägg av innan det dödar dig. jag har haft anorexia. man blir inte lyckligare.

2009-04-06 @ 22:58:29
URL: http://www.frulillis.blogspot.com
Postat av: youth.blogg.se

hejsan! det här är kalori uppgifterna jag vet om: en lingongrova - ca 100 kcal. havregrynsgröt (en dl torr havergryn) - ca 100-120 kcal, beroende på vilken havregryn xD



Lycka till idag <3

2009-04-07 @ 12:15:00
URL: http://ayouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0